Plussid: 1. Huvitav lähenemine teemale läbi "garderoobionu" vaatevinkli 2. Hea, et on sisse toodud suhteliselt reaalsed stseenid garderoobi igapäevaelust. 3. Kirjalikud märkused ekraanil on kenasti sõnastatud ja ei ole näpuga näitavad. 4. "Garderoobionu" on suhteliselt sümpaatne tegelane, kellele kaasa elada
Mida võiks paremaks teha: 1. Dialoogid tegelaste vahel on kohati liiga pikad ja ei anna minu hinnangul filmile väga palju juurde. Ehk õnnestub teil neid lühemaks lõigata ja jätta sisse ainult olulisim. Näit. alguse stseenis on oluline vaatajale teada, et garderoobid on lukus ning füüsikatöö ei puutu üldse asjasse. Otsige üles kõik kohad mis sisaldavad üleliigset infot ja proovige need välja lõigata. Samuti on teises stseenis üleliigset juttu matemaatikatunnist. Kodukorra stseeni saaks alustada juba kohast, kus neiud on riides ja tahavad välja minna ning satuvad garderoobionuga konflikti - jutt poeskäimisest ja tundidest ei ole oluline jne. 2. Koolikella heli on liiga valju ning ehmatab vaatajat - selle võiks muu heliga paremini tasakaalu viia. 3. Kõiki stseene saab palju lühemalt näidata ning kogu filmi pikkust oleks võimalik peaaegu poole lühemaks ja konkreetsemaks saada. NB: rohkem tegevust, vähem tühja dialoogi. 4. Soovitan "garderoobionu" tekstist ära kaotada vandesõna (kurat) - kui kaadrit uuesti ei soovi filmida, siis katta tekst näit. piiksuga või jätta sinna tumm paus. 5. Alati on võimalus oma filmi ilmestada mõningase muusikalise kujundusega. Näiteks mõni neutraalsem muusikapala, mis oleks omane garderoobionu karakterile - äkki ta kuulab Vello Orumetsa, äkki hoopis klassikalist muusikat oma koikus ning see muusika saadab teda terve filmi vältel.
Kommentaarid meediarühma F6 õppefilmile "Päev garderoobis"
VastaKustutaPlussid:
1. Huvitav lähenemine teemale läbi "garderoobionu" vaatevinkli
2. Hea, et on sisse toodud suhteliselt reaalsed stseenid garderoobi igapäevaelust.
3. Kirjalikud märkused ekraanil on kenasti sõnastatud ja ei ole näpuga näitavad.
4. "Garderoobionu" on suhteliselt sümpaatne tegelane, kellele kaasa elada
Mida võiks paremaks teha:
1. Dialoogid tegelaste vahel on kohati liiga pikad ja ei anna minu hinnangul filmile väga palju juurde. Ehk õnnestub teil neid lühemaks lõigata ja jätta sisse ainult olulisim. Näit. alguse stseenis on oluline vaatajale teada, et garderoobid on lukus ning füüsikatöö ei puutu üldse asjasse. Otsige üles kõik kohad mis sisaldavad üleliigset infot ja proovige need välja lõigata. Samuti on teises stseenis üleliigset juttu matemaatikatunnist. Kodukorra stseeni saaks alustada juba kohast, kus neiud on riides ja tahavad välja minna ning satuvad garderoobionuga konflikti - jutt poeskäimisest ja tundidest ei ole oluline jne.
2. Koolikella heli on liiga valju ning ehmatab vaatajat - selle võiks muu heliga paremini tasakaalu viia.
3. Kõiki stseene saab palju lühemalt näidata ning kogu filmi pikkust oleks võimalik peaaegu poole lühemaks ja konkreetsemaks saada. NB: rohkem tegevust, vähem tühja dialoogi.
4. Soovitan "garderoobionu" tekstist ära kaotada vandesõna (kurat) - kui kaadrit uuesti ei soovi filmida, siis katta tekst näit. piiksuga või jätta sinna tumm paus.
5. Alati on võimalus oma filmi ilmestada mõningase muusikalise kujundusega. Näiteks mõni neutraalsem muusikapala, mis oleks omane garderoobionu karakterile - äkki ta kuulab Vello Orumetsa, äkki hoopis klassikalist muusikat oma koikus ning see muusika saadab teda terve filmi vältel.
Jõudu ja jaksu,
Raigo