Ütlen ausalt, et minu arvates on tegemist pooliku ja läbimõtlemata tööga. Peaaegu kahe minuti jooksul näidatakse meile liiga vähe aspekte Lilleküla gümnaasiumist ja selle võimalustest. Kahe minuti jooksul jõuaks edasi anda palju enam. vaataja ei näe kordagi isegi koolimaja väljastpoolt oma terviklikkuses. Raamatukogu, bändi, klaverimängijat jne. tutvustavad videolõigud on reklaami kohta liiga pikad ning vaataja saaks asjast aru juba paari sekundi jooksul.
Minu soovitused: 1. Mõelge läbi, mis on Lilleküla Gümnaasiumis veel peale nende paari asja, mis te näitasite. Näiteks - head õppetingimused (tasemel tehnilised võimalused, hea varustusega klassid jne.), koostöö erasmusega ja muud välismaa kontaktid, sportimisvõimalusi te juba tutvustasite aga proovige rõhutada koolispordi tugevaid külgi (näit. võrkpall jne.), erinevad huviringid, mis toimuvad koolivälisel ajal, õppeprogrammi võimalused (erinevad õppesuunad ja ained, mida koolis õppida saab), võibolla oleks võimalik mõni postiivne külg leida ka kooli õpetaate ja muu personali seast jne. Neid asju on oluliselt rohkem kui teie olete vaatajale näidanud. 2. Ma soovitan materjali juurde filmida lähtuvalt sellest, mis võimalused koolis olemas on. 3. Montaaž võiks olla tihedam ja informatiivsem. 4. Kui tahate seda sama klippi päästa siis lõigake see vähemalt poole lühemaks või isegi veel lühemaks - maksimum 45 sek. (tegelikult veel vähem). Praegu see klipp tundub nagu väljavenitatud filmitreiler aga ta võiks siis pigem olla nagu teaser (vaadake internetis järgi misasi on teaser.) 5. Proovige helindada kõik klipid, kus all ei ole mingit heli - lisage sinna vähemalt mingisugunegi helifoon. 6. Positiivne oli klipi viimane kaader, kus oli kena üleskutse potentsiaalsetele Lilleküla õpilastele. Selleks, et see üleskutse toimima hakkas oleks tarvis vaatajale näidata, et mis neid ikkagi selles koolis ees ootab ja mida nad sinna kooli õppima asudes kasutada saavad.
Kommentaarid meediagrupi F2 videole "Kooli reklaam"
VastaKustutaÜtlen ausalt, et minu arvates on tegemist pooliku ja läbimõtlemata tööga.
Peaaegu kahe minuti jooksul näidatakse meile liiga vähe aspekte Lilleküla gümnaasiumist ja selle võimalustest. Kahe minuti jooksul jõuaks edasi anda palju enam.
vaataja ei näe kordagi isegi koolimaja väljastpoolt oma terviklikkuses.
Raamatukogu, bändi, klaverimängijat jne. tutvustavad videolõigud on reklaami kohta liiga pikad ning vaataja saaks asjast aru juba paari sekundi jooksul.
Minu soovitused:
1. Mõelge läbi, mis on Lilleküla Gümnaasiumis veel peale nende paari asja, mis te näitasite. Näiteks - head õppetingimused (tasemel tehnilised võimalused, hea varustusega klassid jne.), koostöö erasmusega ja muud välismaa kontaktid, sportimisvõimalusi te juba tutvustasite aga proovige rõhutada koolispordi tugevaid külgi (näit. võrkpall jne.), erinevad huviringid, mis toimuvad koolivälisel ajal, õppeprogrammi võimalused (erinevad õppesuunad ja ained, mida koolis õppida saab), võibolla oleks võimalik mõni postiivne külg leida ka kooli õpetaate ja muu personali seast jne. Neid asju on oluliselt rohkem kui teie olete vaatajale näidanud.
2. Ma soovitan materjali juurde filmida lähtuvalt sellest, mis võimalused koolis olemas on.
3. Montaaž võiks olla tihedam ja informatiivsem.
4. Kui tahate seda sama klippi päästa siis lõigake see vähemalt poole lühemaks või isegi veel lühemaks - maksimum 45 sek. (tegelikult veel vähem). Praegu see klipp tundub nagu väljavenitatud filmitreiler aga ta võiks siis pigem olla nagu teaser (vaadake internetis järgi misasi on teaser.)
5. Proovige helindada kõik klipid, kus all ei ole mingit heli - lisage sinna vähemalt mingisugunegi helifoon.
6. Positiivne oli klipi viimane kaader, kus oli kena üleskutse potentsiaalsetele Lilleküla õpilastele. Selleks, et see üleskutse toimima hakkas oleks tarvis vaatajale näidata, et mis neid ikkagi selles koolis ees ootab ja mida nad sinna kooli õppima asudes kasutada saavad.
Jõudu ja jaksu,
Raigo